Αξιοποιώντας μια ωραία ιδέα που είδαμε στο δικτυακό φιλαράκι μας "Δήμος Αστερούπολης", κατασκευάσαμε ένα τετραγωνικό μέτρο και το γεμίσαμε με τετραγωνικά δέκατα για να δούμε αν πραγματικά χωράνε 100 από δαύτα(τ.δ.) μέσα σε ένα τετραγωνικό μέτρο. Ήταν 100 τελικά!
Μερικά από τα τετραγωνικά δέκατα τα στολίσαμε με τα σύμβολα των ομάδων μας, τις ζωγραφιές μας, συνθήματα, μοτίβα, μουντζούρες, ανάλογα με τη διάθεση καθενός και την καλλιτεχνική του άποψη.
Επόμενος στόχος;
Αφού πλαστικοποιήσουμε το καλλιτεχνικό μας τετραγωνικό μέτρο, θα μετρήσουμε μ΄αυτό το εμβαδόν του δαπέδου της τάξης μας. Ύστερα θα υπολογίσουμε πόσα τετραγωνικά αναλογούν σε καθέναν από μας. Χμ, ίσως θα έπρεπε πρώτα να αφαιρέσουμε το εμβαδόν που καλύπτουν οι βιβλιοθήκες, τα γραφεία και τα σχετικά...
Είναι να μην πάρουν φόρα οι δάσκαλοι...
Πολύ ωραία η δουλειά σας! Το καλό είναι πως όταν παίρνουμε φόρα, μας ακολουθούν και αυτά τα έξυπνα αστέρια της τάξης και τα κάνουν όλα καλύτερα! :))
ΑπάντησηΔιαγραφή*Τα μεγάλα πνεύματα πάλι συναντήθηκαν. Ως μεγαλύτεροι, στην έκτη, στοχεύουμε να βρούμε πόσα τ.μ. αναλογούν σε κάθε μαθητή από την έκταση του σχολείου. Λίγο να φτιάξει μόνο ο καιρός μόνο...
Ευχαριστούμε για την έμπνευση!:))
ΔιαγραφήΕμείς με τα τετραγωνικά της αυλής που μας αναλογούν είμαστε μάλλον ευνοημένοι. Με την αίθουσα πάλι, παίζεται το θέμα! Λες γι' αυτό να προτιμάμε την αυλή από την αίθουσα;