20 Νοεμβρίου 2012

δεν ξέρω τι να υποθέσω!

Σκέφτηκα μερικές καλές αποδόσεις αλλά ...μου λείπουν οι υποθέσεις.
Μήπως θα μπορούσατε να βοηθήσετε;
Πρωτοτυπήστε ελεύθερα στα σχόλια!
  1. Αν ..., θα έπαιζα μαζί του συνέχεια.
  2. Αν ..., θα χαμογελούσα πιο συχνά.
  3. Αν ..., δεν θα χρειάζονταν τα χρήματα.
  4. Αν ..., όλοι θα χειροκροτούσαν.
  5. Αν ..., θα έβρεχε σοκολάτες.
  6. Αν ..., θα χορεύαμε μέρα-νύχτα.
  7. Αν ..., δεν θα φοβόμουν το σκοτάδι.
  8. Αν ..., το σχολείο θα ήταν πολύ διασκεδαστικό.
  9. Αν ..., θα κλάψω πολύ.
  10. Αν ..., θα μου έλειπε αφάνταστα.
εικόνα: Phillip Martin

6 σχόλια:

  1. Ξεκινώ πρώτος εγώ.
    Αν δεν υπήρχαν βαθμοί και τεστ, το σχολείο θα ήταν πολύ διασκεδαστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήμασταν συμμαθητές με τον "ζωηρό μαθητή",θα έπαιζα μαζί του συνέχεια. :)

      Διαγραφή
  2. 1. είχα έναν καλό φίλο
    2. μου έλεγες ωραία ανέκδοτα
    3. ήμουν στην ζούγκλα
    4. ήμουν αστέρι
    5. υπήρχε άλλο καθεστώς στο θέμα βροχή....
    6. ήμασταν χορευταράδες
    7. ήμουν φεγγάρι
    8. είχα την maranda δασκάλα
    9. φύγει
    10. θα πέθαινε
    11. αν η μαράντα δεν τα έβαζε όλα αυτά...δεν θα απαντούσα!! ... !! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο, Lampro,παιδί μου!Άριστα στους υποθετικούς λόγους!:D

      Διαγραφή
  3. Συνεχίζω.
    Αν πίναμε τσικουδιά όλη μέρα, θα χορεύαμε μέρα-νύχτα.
    Αυτό μου έχει συμβεί στην Κρήτη.
    Για να είμαι ειλικρινής, εγώ έπινα περισσότερο παρά χόρευα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή