19 Ιανουαρίου 2013

σαν τον Καραγκιόζη...

Πάλι τα κατάφερε ο ξυπόλητος μπαγάσας!
Με τις ...πρωτότυπες επιχειρήσεις του τσέπωσε ένα πουγκί φλουριά. Μόνο που πρέπει να τα μοιραστεί με τον Χατζατζάρη.

Καραγκιόζης:Έχουμε και λέμε: ένα για μένα, ένα για λόγου μου, ένα για την αφεντομουτσουνάρα μου,ένα για σένα...
Χατζατζάρης:Με κλέβεις,Καραγκιόζη!
Καραγκιόζης:Μπα,έμαθες και αριθμητική εκεί που ροχάλιζες στο σχολείο; Πάμε πάλι:ένα εγώ,ένα ελόγου μου,ένα εσύ,ένα η αφεντιά μου...
Χατζατζάρης:Αχ,βρε,Καραγκιόζη!Κι εσύ που δεν κοιμόσουν την ώρα της αριθμητικής,λάθος την έμαθες.
Καραγκιόζης:Είναι που τραγούδαγε η κοιλιά μου και δεν μπορούσα ν' ακούσω τη δασκάλα!

Λοιπόν,εσείς που ξέρετε καλύτερη αριθμητική από τον Καραγκιόζη, μήπως μπορείτε να βρείτε ποιος είναι ο λόγος των φλουριών που πήρε σε σχέση με τα φλουριά που έδωσε στον Χατζατζάρη;
Κι αν το πουγκί είχε μέσα εκατό φλουριά, πόσα πήρε ο καθένας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου