2 Απριλίου 2013

επαγγελματικός ...αποπροσανατολισμός!

Γνωρίζετε τα παραδοσιακά επαγγέλματα;
Μπορείτε να μαντέψετε τι επάγγελμα έκανε καθένας από τους κυρίους που μας μίλησαν με γρίφους;

 Μπράτσα γερά, σφυρί κι αμόνι.Χωρίς αυτά την τέχνη μου δεν μπορείς να κάνεις.Ποιος είμαι;

Έξω φυσάει, μέσα η πέτρα γυρνάει. Κι εγώ ποτέ μου δεν μπορώ μαύρα να φορώ. Ποιος είμαι;

Σουβλί, κοπίδι, δέρματα, καρφιά στον πάγκο μου θα βρεις.Εγώ φροντίζω, γερά για να πατείς. Ποιος είμαι;

Φωνές αλλάζω, φιγούρες κατασκευάζω, πίσω από μπερντέ συχνάζω. Ποιος είμαι;

Βούρτσες, βερνίκια όλα μέσα σε κασελάκι. Τα παπούτσια σου γυαλίζω καθισμένος σε γωνιά ή σε σοκάκι. Ποιος είμαι;

Χρειάζεται γεωμετρία η δική μου ασχολία.Μα και δεξιοτεχνία για να ντύνω κάθε κυρία. Ποιος είμαι;

 Πώς τα πήγατε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου